Sengul00 Türk kahvesi değil ama diğer kahvelerden içiyorum.
Yalan olmasın aslında dün Türk kahvesi içtim bir arkadaşımla buluştum. Hatiri için içtim. Yoksa onu sevmedigim için içmiyorum. Doğrucu Davut ben illa doğruyu söyleyeceğim 😀
Yalniz işte herşeyin fazlası zarar olduğu için kafeinin de fazlası zarar. Arada bir icilse birşey olmaz. Iyi yapmışsınız, afiyet olsun.🌝