Merhaba ben 17+3 hamileyim😊tahmini 25.temmuz görünse de zorunlu sezeryan ve ilk kızımın erken doğumundan dolayı bu kizimda da temmuzun ilk haftası olacak gibi duruyor😊
Süt sağma makinesi,telsiz,bebek arabası ve birkaç parça kıyafet aldım.
Yaz ayında yarım kollu bodyler en büyük kurtarış olacak. Şort tshirt olmaları lazım ki isilik çok çabuk oluyorlar. Sadece akşam serinlikleri gibi yerler için penye uzun kollu şeyler tercih edilebilinir.