Adige09 kilo alimi yavas oldugu icin sordum tabiki 32. Haftadan beri zaten hep 2 hafta geride gozuktu. Kilo aliyor diye almadilar ama 250 gr almasi gerekirken 180 almiş bu hafta. Az kilo aliyo disarda daha iyi besleyebilirsin riske atmayalim suni sanciyla normal dogumu baslatalim bi daha ki olcumlere göre dedi. Bende onume ne gelirse yiyorum süt yogurt ceviz muz ama yok yani almiyo bebisim bi türlü hep az az. Doktorum senin yemenle alakali degil bünye meselesi diyor ama üzülüyorum işte bende 13 kilo aldim bu hafta 😑😔