Merhaba Dogum yapalı 8gun oldu ve hikayemi paylasmak istedim bu benim ikinci dogumum ilkide kizdi buda kiz gebeligim 38haftama kadar cok guzel gecti hic bir sorunum yoktu sonra bobreklerimde agrilar olusmaya basladi doktora gittik ve bobreklerimde bebekten dolayi buyume olduğunu soyledi ve bu beni cok rahatsiz ediyordu uyuyamiyordum oturamiyordum cunku kramp giriyordu sanki bobreklerime cok agriyordu hatta doktorum39da baslatalim dedi dogumu sonra hafta ici tekrar gittik doktora bobreklerimin buyumesinin ilerlemedigini ayni boyutta oldugunu dogumun kendiliginden olmasini bekleyelim dedi 40 ci haftada tekrar gelmemi soyledi ve tekrar gittik bana subatin 3son gozukuyor riske atmayalim 3de gel baslatalim dogumu dedi ve bende korku olustu 2 gunde dua ediyorum sancim olsun bi sey gelsinde oyle dogum olsun diye tabi bende 3ne kadar hic bir agri sizi olmadi bobrek agrisi dışında belkide bobrek agrisindan sancimi bilmiyordum hastaneye gittim yatis islemleri yapildi beni giydirdiler acilmam olup olmadigini baktilar bide hemsire demezmi 4-5santim acilman var 😀
ben onu duyunca cok mutlu oldum sonra bi kac saat ntsde kalp atislari dinlendi bebegim serum verdi bi tane bana sonra kalktim biraz dolastim tekrar bakti acilmam 5-6 gozukuyor dedi ve o korktugum seyi suni sanciyi verdi ve cok az sekilde baslattigini soyledi hemsilerimden cok memnumdum cunki cok iyi davrandilar ve az olduugu icin suni sancinin bi agrisinihissetmedim sonra tabi biraz yukselltiler o yukselince benim agrilarim arti sanci hissetmeye basladim tabi boylelikle acilmamda ilerliyordu 6-7derken 8-9 derken birden bire bi seyin patladigini hissettim ve suyum oldgunu soyledi hemsire ondan sorna acilmalarim hizla ilerledi 10santimi buldu ve beni dogumhaneye aldilar aslinda buraya kadar hersey cok guzeldi taaki dogumhnede ikinmak cok zordu bebegim kolay gelmedi cok zorladi ama sonuc itibariyle doğdu kelebegim doktorum yirtigim oldugunu ve dikisleriminle 9dikisim oldugunu soyledi bebegim tosun oldugu icin dogumda cok zorlandim doktorumda bu kadar olacagini tahmin etmemisti 3,930gram 56santim dogdu melisa melegim 🥰