Muhammedim0125 Doğru mu arkadaşlar ultrason kağıdın da 3 Mayıs görünüyor annem de diyor ki 15 Mayıs da doğarsın 🤮😏
Glcnazz10 Muhammedim0125 dogmayı bile düsünmüodu daha sunni sancı ile suyum azalmstı ondan acil doguma alındım ne su ne nisan gelmisti 😒 aman dikkat edin geç dogar diye bekleyip bebegi tehlikeye atmayalm suyum azalmıstı bebegimin derileri hep kupkuru yüzülmüstü
Azrazerin Muhammedim0125 ilk kızım 42 hafta ikşnci kızım 39+6 oğlum 39+5 hepsinde suni sancı aldım gelmeye niyetleri yoktu 😁
Bernadmrk Benim oğlumda 40ı doldurdu hala tık yok sıfır sancı sıfır açılma bekliyoruz keyfinin gelmesini doğru gibi sanki 😊
_aysenur Benim ablam iki oğlunuda 37 de doğurdu hatta o haftaya kadar iğnelerle durdurdular açıklığını 😊 yinede allah bilir çocuktan çocuğa değişiyor 😊
Tazeanne0134 Muhammedim0125 valla canım ben normal doğum istediğim için 39+4e kadar bekledik ve 39+5de dünya ya geldi ama sezeryan olmak zorunda kaldım sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
Tazeanne0134 Azrazerin benim 3 cm açılmam vardı ama suyum geldiği ve bebeğim kakasını yaptığı için sezeryan oldum suni sancı ile normal doğum yapabilir miydim? Kaç santim ile suni sancı verdiler sana
Azrazerin Tazeanne0134 ilki 4 cm di diğer ikisi 3 cm son doğumumda 38 hafta olunca 3 cm ölçtü .. doğurdum doğuracam derken olmadı Sancı isteidm
Azrazerin Tazeanne0134 yapardın diyemem bazıları sancı alıyor ama açılmaları devam etmiyor 🤷🏼♀️ Doktorun seni yönlendirmesi önemli canım bana tetikleyici sancı lazımdı sancım gelmiyordu ama vücudum çookk ağırdı artık zehir gibi geçiyordu günler istedim tm dedi sancıdan sonra gerisi kolay benim için
Susamanne Abimde yeğenimde 36. Haftaya girdikleri gibi doğmuşlar benimde oğlum olucak erken dgum riskimiz var 34. Haftayı atlatalım doğabilir dedi doktor ama bakalım 🙈 bence hurafe yani bebeğin gelişimi ile alakalı
Deniz_1987 Muhammedim0125 benim arkadaş erkek bebeğini 42.ci haftada doğurdu ama o da suni sancıyla🤗 hiç gelesi yoktu 😊
Tazeanne0134 Azrazerin benim 2 günde 3 cm olmuştu işte bide kakasını yaptığı ve erkenden suyum geldiği için sezeryan oldum
Azrazerin Tazeanne0134 evet 2. Doğumum suni sancıyla 3-4 saat kadar çektim 10 -15 dk da doğurdum 2. Doğumumda suni sancı aldıktan 20 dk sonra 7 cm oldu yarım saat oyalandım sonra doğuma