Uykum firariİiiii gecem firariİiiii ben firariİiii bu saatte😅😅al benden de o kadar uyuyamıyorum uyuyup her 2 saatte bir uyanıp 3 saat uyuyamayıp tekrar uyup uyanıp uyuyamıyorum bu böyle devam ediyor 😅😅ama değer bebeğime ❤️❤️❤️Onlar iyi olsun biz uykusuz kalalım 🙏🏻🙏🏻