Uadmr belirgin yoktu ondan umudum yoktu canım benim belirtiye hiç bakmam inan kürtaj sonrası bile halen göğüslerim şiş idi halem daha ara ara öyleler sizliyorlar midem yine bulanıyordu oguruyordum düşün yani anladım ki hamile kalmaya çalışırken belirti sadece adet gecikmesi benim hiç gecikmez gününde olurum iğnenin 12.günü gaza geldim test yaptık tek çizgi idi dedim arkadaşıma tm olmayacak benim burda dediler 15.gunde net belli olur bazıları 17 gün de bile öğrenir dedi ben gene tutmaz dedim sonra adet günü arkadaş ovulasyon varsa baksana dedi baktım çift çizgi oldu pihtlsmam var iğne olcam diye gittim kan verdim 96 felan çıkmıştı sonra arttı ama işte kaybettim olsun öğrenmiş oldum bu belirti olayları psikolojik birde o kdr umutsuzdum ki sdce doktorun dediği günlere ilişki oldu ve ben hiç ayakları dikmedik yarim saat yattım hemen kalkmadım o kadar eskiden bunlar i çok denerdim olmazdı