Japonbaligininannesi Cansu33beren44 ayy gerçekten mi 😮 hiç böyle düşünmemiştim isme göremi yargiliyorlar artık 😔
Cansu33beren44 Japonbaligininannesi evet canım bende asker eşiyim bı kac bunun gibi şeyler duydum askeriyede o yuzden soylemek istedim🙂 sağ salim hayırlısıyla kucagına alırsın inşallah
Japonbaligininannesi Deletedmom138 yaa işte bende bundan korkuyorum kime azra desek çok zor söyleniyo diyo 🙈
Ask_H Japonbaligininannesi bende Ada istiyorum eşim pek sıcak bakmadı düşünecekmiş hey Allahım 🙃 İnci çok moda bu aralar 😉 azra da güzel bilemedim ben en çok Deniz ve Ada ismini beğeniyorum
Milena92 Japonbaligininannesi inci çok zarif ve kibar ben masal isminide çok seviyorum kızlar birde zümra var onunda anlamı güzel kuranda geçiyo