Japonbaligininannesi Kızlar 33 haftalık olduk ama kızıma hala bi isim bulamadık. Buldugum ısimleri eşim beğenmiyor çıldırıcam 🙄 aklimdakiler Azra, Eylem, inci bunları beğendi sayılır eşim 🤔 sizce hangisi kulağa hoş geliyor, önerilere açığım 🌸
Cansu33beren44 Japonbaligininannesi canım eylem sakın koyma ilerde meslek hayatını etkilo kuzenim polis olacaktı isimden olmadı ismini değiştirdi bilgin olsun ileride skıntı olabilir
Japonbaligininannesi Cansu33beren44 ayy gerçekten mi 😮 hiç böyle düşünmemiştim isme göremi yargiliyorlar artık 😔