Miniminikuss canım rahim sürekli büyüdüğü için ara ara o ağrılar olacak kanama olmadığı sürece normalmiş.ben tüp bebek yaptirdim o yüzden kullanıyorum. 2 hafta daha kullan dedi doktorum. Eğer doktorundan memnun kalmadıysa değiştir derim. Çünkü verdiği ilaçları kullanman lazım. Düşük olmasın bebeği korusun diye veriliyor progesteron. Kan tahlilin falan yapılmıştır. Doktorun ne verdiyse sadece onları kullan derim