Miniminikuss Magnezyumdan bahsediyorsanız, ağrı ve kramplarda kullanılıyor o. Doktorunuz gerek görmemiş belli ki..
Bir süre daha geçmezse yine sorun doktorunuza.
Şimdi bizim kullan deme yetkimiz yok.
Progestan diyorsanız birkaç olayda kullanılıyor ama amaç aynı 'bebeğin rahime tutunmasını sağlamak '