Esra_3929 öncelikle son kararı verecek olan siz ve eşinizsiniz, ben de down sendromu şüphesiyle amniyosentez oldum ilk hamileliğimde, 15 haftalıktı amniyosentez olduğumda, biz eşimle dünyaya getirme kararı almıştık bebeğimizi. Sonuçlar normal geldi, bebeğim de sıkıntısız dünyaya geldi. Aksi olsaydı kendimizi ona adayacaktık, evlat bu, tabi ki hepsine kendimizi adıyoruz ama 2-3 kat özen gösterecektik.. o zaman ben de post açmıştım forumda, aldır aldırma vs diyen kimseyi ciddiye almamıştım kimsenin haddi değil.. deneyimlermden söyleyebileceğim; dünyaya getirecekseniz bebeğinizi, kolay bir süreç sizi beklemiyor. Özel eğitim desteği, hastaneler, heyet raporları bunlar can sıkıcı kısımlar. Bir yandan da bebeğinizin akranları hızında olmasa da yavaş yavaş öğrendikleri, o saf ve temiz hali, emeklerinizin karşılığını aldığınız günler.. yani çok karmaşık. Bebeğinizi her haliyle kabul edecekseniz, akranlarıyla kıyaslamayacaksanız o zaman onu mutlu bir şekilde büyütebilirsiniz. Zamana ihtyacınız var. Umarım bir mucize olur ve yanılmış olur testiniz. Aksi halde de destek için her zaman buradayım❤️