Esra_3929 geçen gün bende yaptirdim 2li test. Doktorum yaptırmak istiyor musun diye sordu. Siz ne önerirsiniz diye sordum . Olumsuz bişey görmedim yaptırmana gerek yok, geçen gün bir hastamın bebeği baya baya belliydi down sendromu olduğu 2li test yaptırmadım direk amniyosentez yaptırdım. Orda da zaten down sendromu cıktı dedi. Umarım sizde bişey çıkmaz ama amniyosentez kesin sonuç veriyormuş 😞