Yenianne_ Tabiiki, ama demek istediğim şu, aldırmayacak olsan bile senin gebelik dosyanda testlerinin bulunması gerekmez mi? Olduda hasta doğacak, doktorların önlem alması gerekmez mi doğum sırasında? Bence böyle daha çok tehlikeye atarsınız bebeği... Tabii sizin tercihiniz, ben yaptırdım, hasta olduğunu söyleselerdi yine aldırmazdım, ama yinede her tehlikeye karşı dosyamda testler bulunurdu...