Esra_3929 cnm o testin yanılma payı yok ama doğduğunda onu çok seveceksin, hep iyi ki diyeceksin. Benim kuzenimin de bebeği down sendromluydu, çok ağladı üzüldü, doktoru doğurma aldır dedi hastanenin kapısından döndü aldırmadı. Sonra doğduğunda öyle bir ilgilendi ki maşallah şimdi her işini kendisi yapıyor. Hatta sanırım 6 aylık falanken tekrar hamile olduğunu öğrendi. Yaşadığı sıkıntıyı sana anlatamam bile ve şimdi ikisi birbirine öyle güzel arkadaş oldu ki kardeşi abisini çok geliştirdi. Evet yaşıtlarına göre konuşması, tuvalet eğitimi daha geç oldu ama şimdi her şeyi kendisi yapıyor, konuşuyor. Hiç üzülme rabbim kimseye çekemeyeceği derdi vermez. Ve bir annenin en büyük imtihanı bence hayırsız evlat, Allah hiçbirimizi hayırsız evlatla sınamasın, geri her şey hallolur 🙏🏻🙏🏻