Begonvil Esra_3929 merhaba öncelikle Allah yardımcınız olsun inş. Bir sorum olacaktı ikili testte down çıkma olasılığınız kaçtı acaba. Bana 570te 1 dediler az evvel öğrendim moralim bozuludu açıkçası
Yldzeyll Ozgee11 bana öyle dediler canım o yüzden söyledim basimdan geçti ve hala kesin sonucum yok artık Allah büyük ne diyim
Serenity_ gmzmg bence cogu ikili taramayla karistiriyor. Dadımin dadısina boyle denmisti bak saglikli dogdu diyorlar. Ikili tarama riski belirler sadece farkinda değiller.
Merveee6 Nurunilkmucizesi %0.6 sağlıklı doğabilir bu değer için anneye sağlıklı doğar ümidi vermek yerine arkadaşların dediği gibi eğer doğum kararı aldıysa down sendromu nedir o çocukla nasıl ilgilenebilirim bunu araştırması maddi manevi karşılayacak gücü kendisinde bulması gerek bende sizin gibi düşünüyorum orası kapalı kutu Allah ol diyecek olacak ama hastaneye gidiyor bi kanser hastası ve kanser olduğu ortaya çıkıyor tıp da bir gerçek .
Nurunilkmucizesi Merveee6 Aksini asla iddaa etmedim. Herşeye elbetteki hazirlikli olmak gerekiyor. Ama neyin ne olacağinida asla bilemeyiz.
Merdgn Esra_3929 çoğu kişi ikili üçlü tarama testleri ile karşılaştırarak cevap vermiş ama ne yazık ki bu test güvenilir bir testtir ve kesin sonuç verir.. Bunun bilincinde olarak düşünmenizde fayda var.. Rabbim yar ve yardımcınız olsun inşallah dualarım sizinle 🤲
Merdgn Mervedoganay böyle düşünmeyin.. psikolojik olarak da fiziksel anlamda da çok zorlu bir süreç. Çok yakınlarımda çok fazla örneği olduğu için biliyorum. Evlat bu ne olursa olsun doğuracağım çocuğumu dediğiniz anda bir çok zorluğun farkında olmalısınız. Toz pembe bir dünya kurup gerçek hayatın içine girdiğinizde durum şu ankinden çok daha fazla acı veriyor olacak çünkü..
Hilalse Esra_3929 Allahım yardımcınız olsun sabırlar versin çıkış yolu göstersin hayırlısıyla atlatırsınız inşallah dualarım sizinle 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
baharinannesi 30ekim19 ancak sizin bahsettiğiniz 2li tarama,, burada yapılan amniosentez,, keske olmasaydı ancak amniosentezde %100 e yakın dogru sonuç alınıyor.
baharinannesi Esra_3929 Amniosentez maalesef kesine yakın sonuç veriyor. Allah yardımcınız olsun,, inş hem siz ve eşiniz hem de cocugunuz için herşeyin en iyisi olur 🙏🏻
YagizAsyaMom Esra_3929 şimdi sizden bir ricam var🎈 Amniyosentez nifty ikili üçlü vs tüm bu testleri kenera bırakıp öncelikle Bi sakin olun ve kendinize bir sorun hazır mısınız? İster %100 olsun ister belki ister kesin farketmez evlat sizindir. Candır. Önce bunu Bi kesinleştirin. Hiç bir testin kesinlik sonucu yoktur. İlk gebeliğim den biliyorum. Ben ne ikili ne 3 lü test yaptırmadım. En baştan kabulüm gelecekse hoş gelir dedim sadece detaylı ultrasona girdim. 9nay ay sonra kucaklaştık şimdi kardeşi olacak 8 haftalık olacağım bu gece Ve yine aynı görüşeteyim ister hidrosefali down sendrom vs farketmez gelecekse hoşgelir.. Bakın önünüzde daha 15 haftadan uzun Bi süre var doğum için ve bu süre bebeğiniz içinde sizin içinde çok değerli acaba keşke ile geçmez inanın hasta edersiniz kendinizi. Yine söylüyorum yine söylüyorum bu testlerin hepsi birer silsile şeklinde birbirinin sağlaması olabilir ama kesinlik netlik yoktur. Takdir Allah'ındır Evet tıbba inanırım bu konuda gayet modern bir insanım ama yanılma her yerde var. Şayet aksi bir durum olursa da keşke yapmasaydım demek yerine o şekilde evladınız büyütebilirsiniz. Tercih her zaman sizin çünkü evlat sizin..bu gibi hassas bir durumda yorum yapmak dahi düşmez. Ama size naçizane bir tavsiyem var evlat kokusunu çeke çeke yaşayan biri olarak söylüyorum rahat olun Bi kaç doktor hoca gezin yada herşeyi zamana bırakın. Unutmayın önce can❤️
FatmaMuhammed Esra_3929 Benim eltime ve teyzemin kizina yuzde 50 uzerinde bi oranla down sendromu tanisi koyuldu.Biri kiz biri erkek dogdular ve sapa saglam saglikli bebisler👼Bosuna hamileligini zehir ettiler anlayacagin.Kendini uzup bebegini etkileme bol dua et rabbimden iyi bilen olmaz
Minikpapatya2013 Esra_3929 çok geçmiş olsun inşallah öyle değildir birde detaylı ultrasonla baktırın orda daha iyi belli olur.
Mavilianne @238#7634012 Benim diyeceğim şu ki. Ne olursa olsun Allah’tan Ümit kesilmez. Rızkı olan dünyaya geliyor. Bebek olmuş kaç aylık dimi ? Sonuçtan çevreyi dinlemesine gerek yok. Tevekkül kardeşim. Detaylıda da yanılma yok dediler bize. Bin şükür 🙏
Esra_3929 Mavilianne amniyosentez de de yanılma payı yok diyorlar ama ben hiç güvenmiyorum bir umut diyorum Allahtan başka kimse bilemez diyorum gerçeği dogru yu Allah tan ümit kesilmez o neylerse güzel eyler Rabbim..
Mavilianne Esra_3929 Siz Allah’a sığının oldu ki. Doğru cıktı size Rabb’imin daha büyük hediyesi olacak unutmayın. Kolay mı ? Elbette değildir. Ama anne olunca güçleniyor 💪🏼 dualarım sizinle ♥️