Canim bende cuma günü kontrole gittiğimde 2 cm açıklığım vardı. Ve cati muayenesinden dolayi bi kac gün kanamam oldu. Cumartesi aksamida nisanim geldi. Ama hala ancim veya suyun gelmedi. Bende evde bekliyorum. Bakalim ne zaman olacak. 38+4 olduk bugün. Bugun tekrar doktora gittim ama hala 2 cm açıklık vardi yani ilerlememis açıklık.