Kizlar bana akıl verin sabah 5 de sancım vardi öğlen doktora gittik 2 cm açıklık la yatış yapcakti doktorum kabul etmedim eve geldim merdiven indim ciktim suquat yaptım sıcak suyun altına girdim gişeden dolayı sanırım pempe pembe akıntıdan fazla adet kanaması gibi olmayan bı kanamam var sizce tekrar gidip açıklığı ma baktirayim mi açılmış mıdır 3 4 cm olduysa yatisimi yaptırmayı düşünüyorum arasıra belimde böle yanma nazende uyuşukluk oluyo sıcak suya girdikçe rahatlıyorum