Elif_gelin06 ben d vitamini ve kan ilacı kullanıyırum. Bir de kramp ve ağrılar için magnezyum. kansızlık olmasa bile kan ilacı kullanılıması gerekiyor. Çünkü bazı kişilerde doğumda çok kan kaybı olabiliyormuş.
Bunlar gebelik sonuna kadar kullanılacak. İlk 3 ay folik asit kullanılıyor 3 aydan sonra folik asit bırakılıp multivitamine geçiliyo. Bu multivitamin içinde folik asit de dahil bir çok vitamin oluyor. Ben 3 ayda multivitamin kullandım. 6. Aydan sonra doktorum eğer meyve sebzeni yoğurdunu sütünü düzenli olarak tüketiyorsan hafta da iki gün de balık tüketiyorsan multivitamini bırakabilirsin dedi çünkü kilo yapıyor. Sonuç olarak şuan yalnızca magnezyum d vitamini ve kan ilacı içiyorum