Sedefff1 Kadriye izmirli bir arkadasta öyle dedi ondan sordum 😍😍 Güle güle giysin annesi saglıkla mutluluklaaa
Acrbaby Sedefff1 kartal yuvasından minik zıbın almıştım 🙈🦅 babayada mesajlı bjk tshrtü (besiktas askı babadan evlada geçer)😄doğum günüydü 🎂
Elifrana Ben de ilk cinsiyeti eşime söylemek için minik pembe ayakkabı almıştım ☺ Ama cinsiyeti belli olmadan anne yanı beşiğini almıştık yerimizde duramayıp
Emineslh Eşime söylemek için zıbın almıştım babasının kuzusu yazılı sonrada eşim GS Takımı aldı yeni doğan hastane çıkışı 18 hafta oldu bebeğim kendini göstermesi birşey alamıyorum o yüzden
Sedefff1 Emineslh göstermedigi durumdada en güzel hediye babaların tutugu takımdan ciciler almak 😍😍 maşaAllah saglıkla huzurla giysn inş bizimde 14 haftalık göstermiyo 16 da gösterr diyodum oda göstermeyen bebişler varmış 😅😅
selen8sefam Sedefff1 valla kuzum 13 haftalıkken erkek dedi doktor 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman kesinleşecek bakalım değişmezse erkek 😊👼
Sedefff1 Arasinannesi yaa bende aynı takımı tutuyorum ama eşim fanatik ben fanatik degilim zaten başka takımı tutup formasını alsam asla giydirmez çöpe atardı 😅😅