Kbrazcan Bizimde halamız patik aldı 🙈 biz daha bişey almadık cinsiyeti öğrenince babamıza sürpriz yapıcaz o zaman alıcam bişeyler 😍
Sedefff1 Kbrazcan aa çok güzel düşünmüşsün cnm eşim benle gelmezse ögrenmeye aslında bnde süprz yapablrm 😅
Kbrazcan Sedefff1 ben eşimden ayrıyım şuan kayınvalidemlerde kalıyorum sürekli yatmam gerekiyor eşim işinden dolayı başka ilde doktorlara da bizimle gelemediği için bende öyle bişey düşündüm 🙈😍
Ulya Sedefff1 evet canim 😊 yeni oyrendik,ana ben penbe emziki nisanli olurken almisdim bir kizim olurda ona veririm die usdunden 3 yil gecdi kizim olacagini oyrendim😊icime dogmus kizim olacagi😊
Sedefff1 Kbrazcan Rabbim şifa versin cnm saglıkla alalım inş bebişlerimizi kucagımıza 🙏🏻 Çok güzl düşünmüşsün ya 😍😍