pink01 benim de dövmelerim var, eşimle aynı şeyi düşündük kızımız için dövme yaptıralım dedik sonra ben araştırdım hamilelikte enfeksiyon riski oluyormuş bir de deri hassas olduğu için hormonal olarak da değişimler yaşadığımızdan kanama çok olabiliyormuş, derinin iyileşmesi de zaman alıyormuş pek tavsiye edilmiyor