Tugceonur Tgbanne 2,5 haftalık hamiş bir anneyim artık fakat çok şidettli bir bel ağrısı yasıyorum sizdede olmusmuydu
Annesed Tgbanne ocağın 11 i aksam geç saatlerde başlamıştı kanamam bu ay tekrar denedik 5 gun once kan verdim yani adete 6 gun kala 0 ama adetten önce kanda çıkmayıp adetten sonra pozitif görenler olmuş bakalım bekliyoruz🤷♀️
Pelin000 Bende bu hafta bitmesini bekliyorum pek umudum yok ama bel agrisi basladi hafiften adet olcakmisim gibi
elftlvr Pelin000 benimde adetim gecikti sizin gibi hissediyorum bende test yaptim silik olsada ikinci çizgi çıktı bakalım
Glten_demr5 Pelin000 benimde öyleydi 0 gün geçti adet günüm ve dün ilk idrarımla evde test yaptım sonuç pozitif 5 hafta 3 gün hamileyim inşallah seninde öyle olur her seferinde diyordum adet olcam kesin ama olmadım çok adet sancısı vardı ve halada oluyo 🥰
Tgbanne Hadibakalim adete 4-5 gün kala kanda da idrarda da negatifti , adete iki gün kala da idrarda kanda cıkmıştı bnm
Rozmari Merhaba benim de 17 Şubat beklenen adet tarihim haftaya Pazar ya da Pazartesi test yaparım zaman geçmiyor herhangi bir belirtim Yok yumurtlamam da 2 şubatta oldu olsa bile belirtiler için daha çok erken
Didemmmmm Benim de 3 gün geçti ama hafta sonuna kadar bekleyeceğim inşallah ama belim çon ağrıyor her an adet olacakmışım gibi geliyor
Lfrgdn Didemmmmm seninle satlarimiz ayniymis demekki bende 7sinde olcaktim olmadım 3 gundur yarin kan vermeyi dusunuyorum yumurtlama ne zamandı senin takip ettinmi sen canim
BusraDevlet83 Kızlar, InşAllah kalbinizdeki dua gerçek olur. Bu çabalarınıza değer ve burada bizlerle paylaşırsınız. Ye'se kapılmayın. Rabbim hepimizle. 🤲
Didemmmmm https://imgyukle.com/i/nuyUxe ya benim testlerim böyle ama ben yumurtlama olmadığını düşünüyorum. T çizgisi netleşmedi hiç ☹️ kafam karıştı
Lfrgdn Didemmmmm Bazı aylar yumurtlama olmayabiliyormus skma canini ama yinede 17 ve 18.gunler digerlerine gore daha koyu sanki onlari degerlendirseydin yinede nolur nolmaz
Tugceonur Didemmmmm benim de bu şekilde silik çıktı bugün 2 ,5 haftalık hamile olduğumu öğrendim biraz daha bekle kan testi ver
Didemmmmm Lfrgdn bana da o günler bşraz daha koyu geldi ve değerlendirdim erken olduysa da adett bitimini değerlendirmiştim hepimiz için hayırlısı olsun inşallah 🙏 Rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın 🙏