isimsizbebek Kubrataskran doktor zaten tahlil sonuçlarına göre veriyor. Doktor kullan dedikten sonra sorun olmaz bence
Talentedmom Kubrataskran Ben hep omega olarak İmom kullandım hiç değiştirmedi doktor senin dediğin diğer ilacı hiç duymadım kullanmadım