Merhaba kızlar ben 17+4 haftalık gebeyim. Doktorum imom vitamin ilacını kullanıyordum bitince vinalac hapını kullanmamı söyledi. İnternetten araştırdım biraz yetişkinler içindir, hamile ve emziren kadınların kullanırken doktoruna danışması gerekiyor diyor biraz tedirgin oldum ve kullanmıyorum. Aranızda kullanan var mı? Yan etkisi falan oldu mu ?