26a Benim her zaman biraz yüksek çıkıyordu hamilelikte daha da yükseldi ama onun üstünde çok durmuyor doktorlar, çünkü hamilelikte hep yükselirmiş
Nese_krc TugceCakir hic mi ekmek yemiyorsunuz peki? Unonun 8 Li pakette kahvaltı ekmeği var çok tahıllı Ve şeker ilavesiz yaklaşık bitanesi 115 kalori. Ben kahvaltıda ondan yiyorum 1 adet, başka da ekmek yemiyorum gün içinde, makarna pilav da yok🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Ceylan35 Nese_krc benimde yüksek çıktı hamilelikte olurmus sekerimde sınırda çıktı dikkat ediyorum ekmek vs çok tuketmemeye çalışıyorum sende oyle yap
Aysenur41 Nese_krc saglık ocagında tahlil vermiştim aile hekimim kolestrolun yüksek çıkmış dedi evde arastrdım degerler gercekten yüksekti evham yaptım karın dogum doktoruna kontrolumde gösterdim gebelikte normal hormanlar değiştiğinden sorun yok dedi.