Laloba Kızlar 30. Haftadayım hastane değiştirme ihtimalim var özel hastane fiyatlarını bilen paylaşabilir mi özellikle medar ve adatıp hastaneleri 🙄
SameTugcEymen Laloba Canim merhaba. 29 . Haftamdayim. Beyhekim Sedat umura gidiyodum ve çok memnundum. Geçen ay ki kontrolumde sormuştum 2670 demislerdi bana yine zam yapmışlar ay şok oldum çok üzüldüm. Bi doğuma o kadar para da bi tek kapı süsü veriyolar. Degistiricem bende hemen. Suracikta bekleyeyimm
Ayse-elifim35 Laloba Biz sakaryaya izne geldk eşimin işi dokayisiyla memleketi burası. kontrolum bu ay buraya denk geldi . medara gittik muayene ücreti 140 ti .gerisinu sormadım ama öğrenir yazarımım akrabalardan
secret006 Bugün beyhekimden fiyat aldım 3175tl dediler.arkadaşımada adatıptan 3000 fiyat verdiler tanıdık ile 2500e düştüler
Laloba secret006 bende beyhekime gidiyorum başından beri ama 4 ayda 3 kere muayene ücretine zam yaptılar o yüzden değiştirmek istiyorum 😢
Suheda54 Sakarya’da medar hastanesi Dr. İlknur gezgin Kuşçu ya gidiyorum ve çok memnunum, çok ilgili bir doktor. Çoğu yakınım İlknur hanıma gidiyor. Gerçekten işini güzel yapıyor tavsiye ederim ☺️
TansuDD Laloba medar 2500 fotoğraf çekimi de dahil normal doğumda sezeryan da aynı fiyat daha gecen hafta sordum
Ylcnbsr TansuDD sanırım bizim tanıdık 3000 verdiyse kombine epidural + spinal olmuşur epiduralin 400 500 kadar ek ücreti oluyor en kısa sürede soracağım kendisine. Sizin doktorunuz kim ⭐️
TansuDD Ylcnbsr paket halinde dediler bana ücreti fotoğraf cekimi fln olduğunu söylediler tekrar gttiğimde sorarım bende 😊 ben remzi erene gidiyorum beni çok motive ediyor ve cok detaylı inceliyor bazen anılarını anlatıyor enerjisi çok yüksek😊
Ylcnbsr TansuDD yaaa benimde doktorum Remzi eren kesinlikle bende memnunum odasından mutsuz çıkmak imkansız 😊 kaç haftalıksınız
TansuDD Ylcnbsr evet ki ben cok tedirgin biri bile huzurlu cıkıyor odasından😊 33.haftamdayım ben siz?
Esrayldz little_mom_141 sezeryan 2750 normal 3250 ilk doğum prenses doğum 7000 tl cumartesi görüştüm Filiz Dursuna gidiyorum gayet memnunum☺️
Ylcnbsr TansuDD oooo bitirmişsin neredeyse maşallah benim 26 bitiyor 😊doğum şeklini nasıl düşünüyorsun konuştunuz mu doktorla hiç o konulara giremedik hiç biz de
TansuDD Ylcnbsr bitmiyorr😅 zaman son haftalarda gerçekten geçmiyormuş henüz konuşmadık doğumu çünkü normal doğurmaktan aşırı korkuyorum 😱 sezaryen istediğimi belirttim ama bnu 37.haftada konuşacağımızı belirtti😅
Gul-08 Adatıpa Filiz Dursuna gidiyorum, çok memnunum.Doğum için henüz fiyat sormadım daha var diye, doğum şekline de karar vermedim ilki sezaryendi, şimdi de doktorum nasıl yönlendirirse öyle düşünüyorum.
Blackkcat Gul-08 bende FilizHanıma gidiyorum,bi önceki çocuğumda da ona gitmiştim yıllardır tanıdığım iyi kalpli güler yüzlü bi doktor,muayene 150 oldu,doğum ücretleride 3bin üstü diye duydum
Esrayldz Gul-08 Bende Filiz Hanıma gidiyorum memnunum çok şükür Normal ilk doğum 3250 sezeryan 2750 cumartesi sordum
Yigitinannesii Gul-08 merhaba bende filiz hanıma gidiyorum doğumu henüz konuşmadık ama sezeryan istiyorum sizce beni normal doğuma zorlar mı
Mira54 SameTugcEymen selam canım yaa bende yarın için sedat umura randevu aldım ilgili bi doktormu beyhekimdeki bayan bir doktora gitmiştim kilolu olduğum için son zamanlarda durumuna göre doğuma kabul etmeyebilirim dedi ve bende gitmicem sedat umura gitcem inşallah oda aynı şekilde söylemez söylersede araştırmaya sevk etmelerini isticem 25. Haftama girdim ve hala bi doktor edinemedim çok canım sıkılıyor