Tgbb bana doktorum haftada bir iki yiyebilirsin çok yararlı dedi ve internette de araştırmalarım hep olumlu yönde olduğu için önerilen bir besin, tabi herkesin ne yiyip ne yemıycegı kendi tercihi😊 ben yiyorum ve çok şükür bebegımde iki hafta önden gidiyor. Tabi diğer besinleride unutmamak lazım😊