Ağdanın hamilelikte bi zararı yok hamileligimde 5 farklı doktora gittim hepsine sormuştum ağda yapabilirsin demişlerdi hep kuaföre gittim doğumdan öncede ağda yaptırdım iyki acıyo diye kaçmadım. Sezeryanda farklı olur mu bilmem ama normal doğum yaptım 1 ay oldu dikişlerim var iyilestiler ama doktora agdayi sordum 40 çıktıktan sonra yapabilirsin hatta ondan sonrada bi süre yapmasan iyi olur dedi. 1 ay oldu tüyler yeni çıkmaya başladı dikislerin olduğu yere sürmeden tüy dokucu kremle aldım eğer doğumdan önce jiletle alınırsa baş edilemez. Çünkü jiletide dikişli bölgeye suremezsiniz ve doğumdan sonra jinekolojik muayene var. Onun için en iyisi ağda yapmak ya da bildiğiniz bi yerde yaptırmak. Yinede temizliğine inanmıyorsanız agdayi spatulayi ağda bezini yağı tek kullanimlik yatak koruyucuyu kendiniz alarak gidebilirsiniz.