TunarinAnnesi can baci pis olma ruhdan duşme qetiyyen bax yene qalacaqsan VAllah billAh test alarsan yoxlayarsan ovulasiya pis olma bilirem uzur insani ama mende 2 sini itirmişem ozde 1 ilde neqeder uzucudu inanki çox gozel anliyiram seni keçen is yoldaşmla danişiram deyirem ki oturub dusunurem bu yaşima kimi en ağir gunum ilk hamileliyim 4 aya keçmişdi abort olanda bax onda keçirmişem yoldasimla gule danişa gedirdik hem cinsiyetinde oyrenib oglandisa zeyd qizdisa əsma duşunmuşdum uzi qadin baxdi mende gorurdum manitorda hereketlerini dediki tesufki bu usaqi goturmek lazimdi o qadinin sesi hec aglimdan çıxmir dedi başinin yarısı yoxdu ancaq ureyi atir orqanlari saglamdi amma ya qarninda olecek ya doguşda . Yeni o gunumu heçbir sozle ifade eliye bilmirem eve geldik 1 kelme heçne danişmadim ancaq agliyirdim sessiz abdest alib gunorta namazimi qildim seherde abort o qeder agir idi menim ucun ancaq bunu heckime bildirmirdim ureyimde qalirdi yada bunu heckimle danisa bilmirem ancaq burda qizlara danisanda rahatliyiram sen inanirsan baci 2 abortumda da yanimda keyfinden usaq gotuzduren qiz var idi meni yandiran en çox bu axrinci abortda yanimda bir qiz evde neçese ayliq usaqi var ozude hamileydi 13 14 heftelik dedim qiza niye buvaxta kimi gozledin ki boyusun deyirki nebilim bayram idi ona gore 🤦♀️ o qeder rahat veyicsiz gozlerim doldu istedim qiza 2 kelme soz deyim ancaq o qeder doluydum ki qorxdumki çox soz deyerem esebleşib hecne demedim nebilim baci çox çetindi bu heyat demek istediyim bulari niye danisiram baci Allahin sinaqidi bize dozmek sebir etmek yarasir Allahda mukafatini elbetdeki verecek ondan şuphem yoxdu en çetini heç hamile qalmamaqdi onda durmadan dusunursen ki hec olmur belke olmayacaq ancaq 1 defede olsa qalibsa demek qalacaq hardasa balaca bir prablem var sadece yaxsi olacaq baci sene dua edecem Allah yardimcin olsun seninde menimde