TunarinAnnesi Kürtajımdan 1 ay geçdi ve beta hcg 6.72 çıkdı doktor yeni gebelik var dedi acaba varmi ? https://imgyukle.com/i/nu9gds
Adel001 TunarinAnnesi olleyyyyyy aydaaaa nece sevinnnndimmmn şükür şükürrr💕 bacı Allah başacan elesin❤️
Mevaaaa5555 TunarinAnnesi adına çok sevindim canım umutsuzluk yok sevin herşey gönlünce olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌸 biz isteyenlerin de rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏
Pcoslubiranne TunarinAnnesi O zaman saglikli olup olmadigini anlayamazsin ki 2 gun sonra tekrar kan var ki 12 ye yukselirse kesin hamilesin.
Karakurt Aynen canım kürtajdan sonra hemen hamıle kalmışsın zaten kürtaj sonrası daha çabuk hamıle kalabılıyorsun
TunarinAnnesi Karakurt Kuzum inanip sevinemedim bile 😔acaba eskiden kalma mi diye doktor hafta sonu kan ver dedi yine
TunarinAnnesi Adel001 Caan üreyim İnşAllah deqiqleşsin yoldaşima deyecem ele bunu mende fikirleşmişdim çox Gözel hediye olar 🥰
Adel001 TunarinAnnesi hafta sonu geç artıyormu diye 2günden bir baktırıyorlar. 13ü vericeksin bidahakine inşallah
Adel001 TunarinAnnesi inşallah inşallah mence arzu dr de. Ola bilsin iyne yazdı sene mendeki kimi. Yene gan verdirecey 14ne kimi degigleşer. Yaz danış sabah get. Yığ özünü istagramdan götür nömresini açmasa de medsestrasının nömresini verim. Riske atma özünü canım.
TunarinAnnesi Mevaaaa5555 Amin İnşAllah sağlikli gebeliğimiz olsun hepimiz evlatlarimizi sağ Salim kucağimiza alalim İnşAllah 🙏
TunarinAnnesi Adel001 canım biz rayındayıq mamagilde bakıya ayın 20 si gedecik İnşAllah onda gedecem mütleq
Pcoslubiranne TunarinAnnesi ama soyle de bir durum var bayadir test yapiyorsun ve hep cift ciZgi cikiyor.Degerin su an altiysa cok dusuk o zaman nasil cift cizgi cikiyor.Eski gebelikten kalmasi yuksek ihtimal. Ama soyle de bir durum var hep koyulasmis cizgiler de.Ay cok karisik valla.Insallah gebedirsin
_zehra_ Pcoslubiranne aynen bende böyle düşündüm . Idrar da koyu çizgi çıktıysa değerin daha yüksek olmalıydı. Benim günüm geçmeden yaptığım test silikti ve değerim 280 di.insallah sağlıklı bi gebeliktir, Rabbim yüzünüzü güldürsün 🤲
M_agayeva TunarinAnnesi ay canim təbriklər allah səni çox gözlətmədi yeni möcüzəni aldın sağ salamat insallah alarsan qucagina
TunarinAnnesi M_agayeva Can çox sağol Bacı 🥰Hele inana bilmirem gözleyek dedi doktor 2 gün sonra yene qan verecem artsa demek hamilelik di 🤲dualarınızda unutmayın meni 😔
Adel001 TunarinAnnesi he bacı axırkı riske atma özünü. 25i mende gedecem inşallah soruşaram seni doktordan getmiş olsan
Nuriay TunarinAnnesi Allah yardimçın olsun in şəə əllah hamilesendir sag elin menim başıma olar Allah seni sevindirsin baci bu sefer sag salim qucagina alasan bebişkani .. birde baci bir sualim var senin bir oglun var ? Tunarin annesi 😊
ElanrBlkc TunarinAnnesi hayırlısı inşallah vardır diyelim. Rabbim sağlıklı şekilde kucağına almayıda nasip etsin inşallah
TunarinAnnesi ElanrBlkc amin Canm Rabbim hepimize hayırlı gebelik hayırlı annelik nasip etsin İnşAllah 🙏
Valsss TunarinAnnesi bende dusukten 1 ay sonra hamile kaldim bende beta dusmedi mi diye dusunmustum cok ama bir adet gordugum icin kesinlesmisti hamilelikte🥳
TunarinAnnesi Valsss ben kurtajdan sonra kanama oldu 10 gün kadar 15 ci gün de Ovulasyon oldu folekul vardi ultrason da bizde korunmadik bekleyip göreceğiz 🤷🏻♀️Hayırlısı İnşAllah Seni de tebrik ederim kuzum sağlikla doğsun yavrun İnşAllah