Perihannn elif00000 37+3 benim☺️senin bu haftalarda uyuman çok normal😘 Ben hala uyuyorum ama 😂değişen bişey olmadı
Mihribanlila Bende 20+0 haftalık hamileyim ama gündüzleri hep uykum geliyor gecede yatamıyorum geç saatlere kadar
Fatti yagmur2019 doğuma yakın süreçte annelere bı dinç lik geliyormus baya kendilerini enerjik iyi hissediyorlar miş bunu iş yaparak değil daha çok dinlenerek geçirin zira doğum sonrası yorgun düşebilirsiniz alışma sürecinde şimdiden kendinizi yormayın diye okumuştum bı yerde 🤷
yagmur2019 Fatti evet gebe okulunda da söylediler yorulcak bişey hiç yapmıyorum gerçi her gün ciddi anlamda yürüyorum sonra da boyuna kadın programı izliyorum😁ama evet yorgunluk hissetmiyorsunuz uykusuzluk koymuyor sanırım vücut Doğum sonrasına alıştırıyor
Fatti Ne güzel bulunduğunuz yerde gebe okulu vs varsa ve bu kız gününde yürüyüş yapabiliyorsaniz. Benim bulunduğum yerde gebe okulu görüntü amaçlı işlev yok havalar -25 yürüyüş sıfır 🥺😣