Aslannn Perihannn valla uykuyu çok özledim ne kadar gecde yatsam mecbur sabah erken kalkmam gerekio iki tane daha okula giden oğlum oldugundan...onları gonderdikden sonrada uykum kacio yatamiorum
Sirin96 Perihannn 36 haftamdayım gece 3 olmadan uyuyamıyorum sabahta 11 bi çocuğum daha var o olmasa daha da geç olurdu illakiii
Fatti Perihannn ben başından beri heo geç uyanıyorum 🤷 hiç erken kalkamadım ki 30.hafta 😅 inşallah bebeğimde uyur
Mom46 25 haftadayım gece en erken saat 02:30 uyuyorum ağrıdan ,sancıdan en geçde 09:00 geri uyanıyorum uyku denen şey kalmadı çok zormuş hamilelik sizn uykunuz nasıl siz daha çok ağırlaştığınız🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Perihannn Mom46 Valla hiç anlamadım bende geç uyuyorum ama çok geç uyanıyorum 😄hayal ederdim erken uyanayım flan diye ama yoook🙄🤷🏻♀️
zeynep_2020 Mom46 aynen canım 25 haftalığım öyle çok bu aralar ağrım yok daha önce olurdu ama yinede karnımdan rahat yatamıyorum sürekli dönüyorum magnezyum Demir ilacı kullanıyorum ondan sanırım ama yinede uyuyamıyorum sabah 7 yi buldu uyumam 9 bucuktada uyandım 2 buçuk saatlik uykuyla duruyorum
Perihannn Fatti Hahah inşallah 😂benimki gece uyumuyor gündüz uyuyor inşallah doğduğu zamanda böyle olur 🤩nasıl olsa gece uyumuyorum sıkıntı yok alışkınım
Mom46 zeynep_2020 magnezyum ve Demir ilaçlarının aksine ağrılarımızı azaltması gerek ama bnde bir fayda etmiyor
yagmur2019 Perihannn ben aşırı geç uyuyorum uyumak denirse tabi saat 6 da kalkıyorum eşim işe gidicek diye kahvaltı falan hazırlıyorum yiyoruz o gittikten sonra uyursam 2 saat falan en fazla bazen de hiç uyumuyorum ev işi yapıyorum 33 haftalığım ama hiç uykusuzluk hissetmiyorum garip ama iyi bence 😁
Perihannn yagmur2019 Ya ne güzel sen kapmışsın bu işi 😂 biz napcaz gündüz uyumadığım zaman kafamı kaldıramıyorum akşama kadar resmen. Çocuk olunca sıkıntı yaşıcam ama biliyorum inşallah da yaşamam 😒
Fatti yagmur2019 doğuma yakın süreçte annelere bı dinç lik geliyormus baya kendilerini enerjik iyi hissediyorlar miş bunu iş yaparak değil daha çok dinlenerek geçirin zira doğum sonrası yorgun düşebilirsiniz alışma sürecinde şimdiden kendinizi yormayın diye okumuştum bı yerde 🤷
sokomel uyuyun kızlar ne güzel işte boşverin. vücut enerji depoluyordur. bn gece uyandım 3-4 saat uyuyamadım. ne tarafıma yatarsam o tarafın kalçası ağrıyor. 😔 37+2 yim.
Perihannn sokomel Ya benimde ağrılar oluyor çok ayakta kaldığım zaman ama dinlenince geçiyor hemen. Bende 25 30 haftaya kadar senin gibiydim Yatamıyordum bile. Ama şuan öyle bir sıkıntım yok çok şükür
Perihannn elif00000 37+3 benim☺️senin bu haftalarda uyuman çok normal😘 Ben hala uyuyorum ama 😂değişen bişey olmadı