Havva-sezer38 Gunayotabasi1 Aral ilk defa duydum anlamı ne acaba. Adıyla yaşasın sağlıkla kucağına al inşallah 🤲
Gunayotabasi1 Havva-sezer38 canım aral bi göl ismi benimde hoşuma gitti duymuştum bende eşim Ertuğrul istedi bende aral istedim biraz değişik bir isim olsun dedim
Nehir66 Havva-sezer38 çok iyi olmuş bence 😍 bizde kızımıza Masal ismini koymaya karar verdik babasıyla 😍😍
Havva-sezer38 Nehir66 çok güzel bir isim böyle sanki tertemiz duyguları çağrıştırıyor bende masal ismi😍ismiyle yaşasın inşallahhhh 😍😍
Canan_olg Havva-sezer38 Bende alya istedim eşim istemedi sonra eşim eylül istedi onu da ben istemedim 😜 bugün kızımızın adını duru koyduk 😊😊😊
Havva-sezer38 Canan_olg 😂😂😂 ortak noktada buluşmuşsunuz duru çok güzel bir isim😍 adıyla yaşasın inşallahhhh🤲
Caglagul96 Benim de kızım olcak allah nasip ederse ismini asmin lina koycaz asmini eşim istedi linayı ben ikimizinde gönlü olsun dedik ve karar verdik 🙏💜
Havva-sezer38 Caglagul96 en güzeli valla ortak karar vermek🤗 isimlerde çok tatlı uyumlu olmuş adıyla yaşasın inşallahhhh🤲
Canan_olg Havva-sezer38 Teşekkür ederim canım benim amin bütün bebekler sağlıkla doğsun sağlık büyüsün inşallah allah herkesin kucağında göstersin
Karadenizf Havva-sezer38 aynen öyle valla .. inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı..❤️
Caglagul96 Havva-sezer38 aynen canım ben zaten çok severim iki isim amin hrpimizin bebişleri sağlıkla gelsinler 🙏🙏😊