Tedenss71 Sewimli Rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin. Doktorunuz rahme yapışık olabilir demiş netleştirmemiş. Benim doktorum beni perinatoloğa yönlendirdi ordaki ultrasonda detaylı bakıldı ve zar kadar da olsa ince bi çizgi var yapışmamış dedi. Baktırma şansınız varsa tavsiye ederim bi nebze de olsa rahatlıyor ve ona göre hareket ediyosunuz belirsizlik ben de daha çok endişe ve korkuya sebeb olmuştu hatta İstanbul daysanız Dr. önerebilirim.
Omerinzevcesi Henüz erken haftalardasın yukarı çıkma ihtimalleri var benimde 13. Haftamdan 18. Haftama kadar aşağıdaydı 21. Haftamda yukarı çıktığını söyledi doktorum şuan 25+2 bir sıkıntı yok allahın izniyle
Dolunayto Asl_93 ben 30. Haftaya giricem hala doğum kanalını kapamış yukarı çıkmadı korkacak bişey yok sadece temkinli olmak lazım sıcak su ile duş alma,ağır kaldırma,fazla yorulma,cinsel temas yasak
Aysenur41 Asl_93 benöde öyleydi 30. Haftada biraz yukarı cıktı iki farklı doktora gözüküyorum biri normal dogumu etkilemeyecek kadar cıkmıs digeride riskli bölgede dedi. Ama farklı sebepten sezeryan olmam gerekiyor. Rahim büyüdükçe yukarı çeker demişti doktorum
GulinMert TMervee henüz doğurmadım kısmetse 3 haftamız var. Normal yada sezeryan benim için fark etmez sag salim sağlıklı doğsun yeter
TMervee Benimde aynı suan 36.haftadayız.sezeryan yada normal farketmez.doktorum normal yapmanda sakınca yok dedi ama ben tedirginim burada bir arkadas anlatmış yapışık olabiliyormuş plesanta o yüzdn tedrgin oldum.ultrosonla anlaşılır mı acaba bu hafta doktoruma onu soracagım.