Asl_93 canım benim 30. Haftada çıktı dediler normal Doğuma zorladılar hatta Doğum hikayemi yazdım profilde okuyabilirsin iki kere kürtaj oldum Doğum sonrası içimde plesanta kaldı rahme yapışık imiş. Kanama medeni ile ölümden döndüm litrelerce kan kaybettim hastaneye yetiştiğimde bayılmışım 6 ay kan hapı kullanacağım kan değerim normale dönsün diye🤷♀️ Eğer kendi doktorun en ufak bile bir şüphe duyarsa ya da içine sinmezse ol sezeryan kurtul derim ben. Hala kendi Doğumum aklıma geldikçe ağlıyorum hüngür hüngür. Kendine eziyet etme. Hamileliğim boyunca kanamalar nedeni ile hastanede yattım fakat en güzel zamanlarım anne olduğum zamanlarım helak oldu yavrum sütümü bile içemedi narkoz üstüne narkoz aldım sütümü sağıp sağıp attım. Aklında içinde ya da doktorunda en ufak bile bir şüphe var ise zorlama asla normal diye sezeryan olan arkadaşlarım mutlu mesut evde lohusalık yaşarken ben iki gün üst üste kürtaj oldum günlerce hastanede yattım. Sezeryan olan da anne norma doğuran da İnan dikişlerim kontrollerde falan hep patladı iyileşemedim 25 gün oldu anne olalı hala toparlanamadım psikolojim dağıldı. Her şeyin hayırlısı olsun her şey gönlünce olsun kolay olsun senin için İNŞALLAH.