mucizemibeklerken17 Pelin000 canım âdetin 2 ya da 3.gunu gitmen lazim, ultrasonla yumurtan büyümüş mu diye bakıyorlar. Bi de fsh hormonu var, yumurtayi yeterli şekilde uyariyor mu diye ona bakılıyor. Ben bu ay öyle gittim baktırdım.
Pelin000 mucizemibeklerken17 inşallah bu ay yaptırabilirim gecen ay hafta sonu girdi araya yaptıramamıştım
Slna Ebru52 sut ve maydonozu biraz da suyu ekleyerek kaynattim ufak bi kovaya döküp oturdum ustune. Valla ne bileyim icini temizliyoms insanin bide yumurtaliklara iui geldiğini duydum yaptim
mucizemibeklerken17 Pelin000 imkânın varsa özele gitsen kuzum, hormon testi ve muayene 120 lira tutmuştu benim
Merveyunus31 Slna ben yaptığım ay hamile kaldım bizim burda ebe var ona gittim canım süt maydonoz 1 kasik karabiber 1 kasıkta çekilmiş arpa eklememi söyledi ve o ay gebe kaldım 3 gün yaptım
Ebru52 Slna anladım oda degisikmis ama dikkat edin yarar sağlayacak derken zarar görmeyin sonuçta herşey herkeze iyi gelmiyor
happysos Slna her yaptığınızı döküyormusunuz canım yoksa 2 gün üst üste aynısını kaynatsak olurmu kullanmadığımız bi tencerede
Slna Ebru52 valla dun yaptım bi kere sonra döktüm zaten korktum tekrarlamadim acikcasi. Ugrasmak istemiyorum rabbime bırakıyorum
Merveyunus31 Slna ben herseyime baktiedim hormonlara rahmine hicbir sikinti çıkmadı yumurtlamam da çok güzel dedi ona rağmen kalamadım kaç ay uğraştım ama rabbimin izniyle ebeyi önerdiler dediķlerini yaptım ve o ay gebe kaldım sen bilirsin gidip doktorda da herşeyine baktirabilirsincanim dediğime gelirsin ama
Ecmelbeyza Merveyunus31 ben de hormon eahim ultrasondan bakınca bişey Yok dedi. Ama tüplere bakmadı ben de evhamlandım süt maydanoz viks üçlüsü buharını denesem mi dedim 🙄
Merveyunus31 Ecmelbeyza canim önce karnımı ovdu sabun ve suyla sonra dedi ki tüpünde tıkanıklık var dedi 3 gün eşinle beraber olma buhar yapıcaksın dedi açılmış mi diye bakıcam 3 günün sonunda gel dedi baktı yine ovdu açılmış dedi o ay gebe kaldım
Merveyunus31 Ecmelbeyza 1 demet maydonoz elinle böl 1 kilo sütun içine at 1 kasik çekilmiş arpa 1 kasıkta karabiber köy kaynat yarim saat buharına dur dedi bana yatarak dur dedi öyle daha çok işe yarıyormuş belimi sardım üzerime de battaniye örttüm terledim bayağı zaten 10 dakka sürmüyor geçiyor sıcağı
Merveyunus31 Ecmelbeyza sana tavsiyem ilaç kullanma doktorlar bu yöntemleri bilmiyor ben nerelere gittim hicbir şey çıkmadı ona rağmen tüp bebek yapmak için uğraştılar ben kabuk etmedim çünkü herşeyim çok iyi ve benim gebeligimde vardı daha öncesinde düşün :) çocuğum oluyor yani uğraşmıyorlar kaç tane arkadaşımı goturdum yemin ederim hepsi o ay gebe kaldı canım
Merveyunus31 Ecmelbeyza rahim dönüklüğü olanlar da oluyor ebe biliyor onlari da donderiyor kimine ürkütücü gelebilir ama acımıyor bile hemen biliyor benim daha öncesinde düşük yaptığımı bile bildi ebe ben hiçbirşey demeden
Ecmelbeyza Merveyunus31 yaa ovarak nasıl anlamış tüp tıkanıklığını 🤭çok iyiymiş. Bir de yatarak kovayı nasıl ayarlıycaz çöm diyolar da genelde
ipeak Merveyunus31 bu ebe nerde acaba aynen doktorlar ilaçlar bende bıktım vallahi banada sebebsiz infertelite dendi herşey güzel normal rahim filmide çekildim temiz 2 tanede aşılama yaptırdım tutmadı ne yapacağımı bilmiyorum vallahi
Deletedmom316 Merveyunus31 əssələmu Aleykum kardesim eski postlardan sut buharini araştiriyordum da bu postu gordum sizin yazinizi okudum sut buhariyla hamile kalmişsiniz bana umut oldu arkadaşlarinizda oyle hamile kalmiş benimde 2 kurtajim var tibbi bir sorun yok gorunuyor suan adetimin 4 cu gunu bende yapmak istiyorum sut buharini adet bittigi gunmu yapmaliyim ? 3 gun ard arda ? Enfeksiyonum yada tupumda tikaniklik varsa gecer inse Allah diye dusunuyorum çunki hamile kalamadim 2 ay once oldu oda kimyasal kurtajdan bu yana 7 ay geciyor bende ugrasmak istemiyorum ilacla falan doktoruma gidiyorum oda senin gebe kalma gibi bi sorunun yok stres yapiyosun o yuzdeb hamile kalamiyorsun dedi . Bende bu ay sut buharibi yapip Allaha tevekkul etmek istiyorum okuduklarim bana umut oldu bende artik anne olmak istiyorum bebegimi elime almak cok istiyorum . Bana tecrubelerinizden tavsiyede bulunurmusunuz
Merveyunus31 ipeak canim ben hataydayim burada ebe ama araştırsan sende bulursun oldugun yerde doktorlar sadece ilaç veriyor başka birşey değil tabiki tipta aradım önce çaremi ama baktım yok olmicak bana hep ebe oneriyorlardi güvenmemiştim öncesinde keşke daha önce gitseydim
ipeak Merveyunus31 aslında eskiden insanlar bukadar çok doktora gitmiyorlardı bu konularda zaten hep ebelerle hallediliyordu bende çok duydum memnun kalan ama istanbulda var mı bilmiyorum hiç kimseden de duymadım
Merveyunus31 Ecmelbeyza zaten battaniyeni kapatıyorsun ya canım buhar gidecek yeri bilir sen merak etme 😂bende sordum aynısını bu şekilde daha iyi oluyor dedi kovaya değil de daha engin bir kaba koyarsın ben öyle yaptim
Merveyunus31 Ecmelbeyza evet herşeyi anliyor ben buhari yaptım ama ihtimal vermeden yaptım hani nasıl anlar diyerek kadın mucize ebe bildiğin o ay gebe kaldım 😂 tek bende değil kumi gönderdiysem dua ediyor bana