Slna Kizlar selam, adetim dun bitti bugun 2. Günüm. Biraz araştırdım ve süt maydanoz buharina rastladım bi yapayim dedim. Anam yandim 🤣 bunu yapan var mi ? Daha 10 dk falan oldu ama sanki sıcak sac uzerinde oturuyorum yav 🤣🤣
Merveyunus31 Slna ben yaptığım ay hamile kaldım bizim burda ebe var ona gittim canım süt maydonoz 1 kasik karabiber 1 kasıkta çekilmiş arpa eklememi söyledi ve o ay gebe kaldım 3 gün yaptım
Slna Bus_ak18 ay ne bileyim giydim etegi oturdum bide battaniye sardim ama hic düşünmemistim bu kadarini 🤣
Bus_ak18 Slna aman şifa bulayım derken zarar görme kuzum😄 bende yapim dedimde cesaret edemedim. Faydasını görürsen yaz. Akıntı şeklinde vucuttaki pis seyler çıkıyo diolar ama bilemiyorum
Slna Bus_ak18 ya nomalde akintim hep vardir hatta 2 aylik evliyken doktor alttan muayanede soylemisti bana senin akintin cok fazla diye. Reglden sonra gel demisti gitmedim 7 ay gecti 9 aylik evliyim suan çarşamba gunu bi genel muayeneye gidicem. 🤣 ne var ne yok hic bilmiyorum insallah bisey yoktur da. Bu süt olayini cok duydum denemek istedim
Bus_ak18 Slna iyi yapmıssın canım aklında kalmaz hiç değilse. Bende her ay gideyim diyorum sonra doktor fobisi devreye giriyo. Çoğu zaman doktor alttan muayeneye yönlendiriyo ve çok geriliyorum😞
Anne18 Slna gercekten dıkkat et kuzum bende ehamıle kalmaya çalışıyorum da bana da dene dedıler denemem yanı rahöıme bırsey yapar dıye büzüştürür diye bak hayıt tohumu kullanabılırsın
Slna Anne18 o halde kullanmayayim. Ama utanarak soyluyorum 1 saat somra lavobaya gittigimde parva parca kahvrengi akintim geldi biliyo musun halbuki dun abdest almistim
mucizemibeklerken17 Canim hic duymadim ama bu tarz şeylere girişme bence :( onun yerine sogan kürü yapmadiysan onu tavsiye ederim. FSH, tiroit vs bu değerlerine de bi baktır derim baktırmadıysan😍
Slna mucizemibeklerken17 canim gecen ay hormonlarima baktirdim cok sukur hic bisey çıkmadı. Gecen ay ovulasyom takibi yaptim ama regl oldum bitti bugun 2. Günüm. Tekrar teste basladim bilmiyoruk artik ne olur :)
Slna Pelin000 adetime 3 4 gun falan vardi sanirim çünkü betama baktirmak istedim. Tabi doktora günüm gecti dedim çünkü diger türlü bakmıyorlar. Ve dedim ki hem betaya baktirmak.istiyorum hemde harmonlarima, eger gebe degilsem de degerlerime baktirmak istiyorum dedim rica ettim baktılar
mucizemibeklerken17 Pelin000 canım âdetin 2 ya da 3.gunu gitmen lazim, ultrasonla yumurtan büyümüş mu diye bakıyorlar. Bi de fsh hormonu var, yumurtayi yeterli şekilde uyariyor mu diye ona bakılıyor. Ben bu ay öyle gittim baktırdım.