lleyla4545 ben doğurdum😂🤭 39+5 te sezeryan ile geldi oğlum dünyaya🥰 39+4 te düzenli olarak baya bir sancım çıktı baya çektim ama haftalar öncesinden açılmam 2 cm di ve hiç değişmedi bir gün tam doğum sancısı ve düzenli sancı çekmeme rağmen. Suni deniyelim dediler denedik bebeğin kalp atışları yavaşlayınca ve suni bana çok zor geldi baya harekette yaptım egzersizler yaptım ama etki etmedi 3 oldu kaldı 6 saat boyunca. Doktorum bebekte sende çok yıprandınız sezeryan olmak ister misin dedi kabul ettim bende yani hiç istemiyordum ama önemli olan bebeğimin sağlığıdır suyu sınırdaydı yani hiç yok denecek kadar azdı ve suniyi kaldıramadı kalp atışında düşme yaşandı diye hemen sezeryana alındım dün akşam ve bugünde eve geldik bin şükür🤲🤲🥰