lleyla4545 Sağ sağlim gelsinler inşallah genişlerimiz artık sabırsızlanıyorum. Ama korku heyecan hepsi bir anda yaşıyoruz bakalım ne zaman gelecek miniğimm🤭🙏🏻
Tlysfk lleyla4545 9benim bgn kontorle gittim bir kaç sancı oldu ama açılmam yok, bebek kilo almasın istiyor doktor da doğuramam diye. Perşembe tekrar çağırdı bakalım inşallah normal yolla gelir😞🤲🏻 Hem korku var hem de bir an önce gelsin istiyorum
Dilarayldz Benimde son 10 gün ama ne ağrı ne sancı baş aşağı pozisyonda ama kanala girmemiş kendi gelmezse 17 sinde sezaryan olacağım o yüzden son 7 😊
edward Besteleyte tarçınlı suyu bi yakınım içti sancıları sıklaştırıp doğumu kolaylaştırdığını söyledi bende içiyorum İnşaAllah işe yarar.. adaçayı içtim bi iki kere sancım çok ağrılı oldu bıraktım
Asyamoms35 37+4 teyim bebek kasıyor hissediyorum aşırı bel ağrım var 2 gün sonra kontrolüm 2. Hamileliğim bu sanki doktor hadi doğuma diyecek gibi hissediyorum muayenem var bakalım 🙏🏻
Nf3346 Bekleyenlerden biride ben 🙄🙄 son 10 1.5 cm açılma ile şiddetli sancı veya su gelmesini bekliyorum ama sadece bekliyorum 🐥 doktor 1 haftaya kalmaz dedi yarın 1 hafta oluyor
gezentianne Tlysfk Adaçayı içinde nişanınız mı geldi? kaçıncı haftadasınız? ay tadı iğrenç ama deneyeyim 🤣
Sarpim Son 8, planli sezeryan benim ama nst de sanci cikti, persembe tekrar nst ye giricem. Umarim acele etmez
Ftmnrcylnn lleyla4545 uygulamaya göre son 13. Geçen hafta nstde sancılar 80 lerde filan çıkmıştı bu hafta çıkmadı sayılır. Karnımda sertleşme felan oluyor ama gelesi yok heralde bizim kızında 😁
Uakandil Benm de 29 şubat yani son 20 gün.. ama mart da dogacak galiba, çünkü doguma yönelik hiçbir belirti yok, içimde göbek atıyor tosunummm😁 dogsun diye bol bol yürüyorum ben de ama nafile
Tlysfk gezentianne yok adaçayı felan içmedim çatı muayenesinden sonra kanama gibi bir şey oldu bi kere daha da gelmedi o mu nişan diye sordum🙈 tarçınlı suya da başlayın diyorlar bakayım onu deniycem artık
Gktrkzbn2020 Asyamoms35 Geçen hfta gece wc ye kalktığımda benden de azar azar 2 defa kan gelmişti. Nişan mı oluyor oda ? Herkes sarı sümüksü olması lazım demiş ama
Mervettas lleyla4545 yorulmadigim sürece hicbir agri sizi belirti yok. Eger is yaparsam yol yürürsem karnım ve belim agriyor o da yorgunluk agrisi gibi ayrica 2 aylıktan beri yürüdüğüm zaman kasik agrim oluyor Bugün 38+1 oldu Zaten belirti varsa da ayırt edebilir miyim hicbir fikrim de yok 🤣
lleyla4545 Mervettas Bende yürüyorum çok temizlik yapıyorum sürekli. Hurma yiyorum bol bol çatı agrım var benim başka da bişey yok canım 🤭
Baloglum93 Sabah besten beri belim kasıklarım kayniyo sanki hastaneye gittik 2 cm açıklık var eve geri geldim akşam gene gidicez