Esmaemenova neva01 2 tane cubuk tarçinin ustune kaynar su ekledim canim 10-15 dakika agzi kapali dinlendirdim demlenmesi icin sonra ictim bidefa yaptim sadece yine yapacağım akşam 😂sanci getirmese bile şekeri dengeliyormuş zarari yok yani faydasi var abartmadan içildiğinde.. Cubuk yoksa toz tarçinla yao sen bir çay kaşiği terçini demle sonra iç
Krdskubra Esmaemenova o iş güç benden de eksik olmuyor hava ne kadar soğuk olursa olsun dışarıda yürümeyi ihmal etmem ama bilmiyorum neden donmedi
Esmaemenova Krdskubra canim tabiki haraketle alakasi cok ama bazen de hic etki etmiyor.. 9 ay yatakda yatan hamileler gordum yatmasi gereken yani sonunda da doğurdular yani ona bakarsak onlarin bebekleri hic donmemeli..ama bazende aktif bi hayati olan hamilenin bebeği donmuyor ve sezeryan oluyor.. Kafana takma bebeklerin keyfine gore işte sağlikla olsunlar da hic farketmez sezeryan veya normal
Krdskubra Esmaemenova aynen sağlıklı olsunlar yeter rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin
Elif578 Bende 26+4 de döndüğünü söyledi doktorm bakalım şimdi 29+2 yim sürekli aşağıda hissediyorum hareketlerini 30 haftada gidicem bakalım nolmuş 😀
Bahar33 35+2 yim dönmemişti en son doktora gittiğimde 2 gündür sağ kaburga boşluğumu yokluyorum kafası yok gibi ,hep orda hissederdim kafasını,yarın kontrolüm var gittiğimde soracağım yine pozisyonunu
Emineemre 32 de dönmüştü 34 te tekrar yukarı döndü 36 da tekrar doğum şeklini aldı doktor hareketler verdi onun etkisi olduğunu düşünüyorum