neva01 2 tane cubuk tarçinin ustune kaynar su ekledim canim 10-15 dakika agzi kapali dinlendirdim demlenmesi icin sonra ictim bidefa yaptim sadece yine yapacağım akşam
😂sanci getirmese bile şekeri dengeliyormuş zarari yok yani faydasi var abartmadan içildiğinde.. Cubuk yoksa toz tarçinla yao sen bir çay kaşiği terçini demle sonra iç