Kızlar 6+0hamileyim, bugün kese görmeye gittik doktor kese var ama içi boş bebek görünmüyo 10gün sonra kontrole gel eğer yine görünmezse dış gebelik diyip hamileliğini sonlandırcaz dedi başına böyle bişey gelen var mı sonrasında bebeği gören? Elim ayağım tutmuyo dünya başıma yıkıldı sanki ağlamaktan helak oldum😭😭