melikeuyanik Cemremmm canım ya çok çok geçmiş olsun kendini üzme demicem insan çok kötü oluyo ama inançlı insanlarız vardır rabbimin bi bildiği 🙏🏻
ffcihan Arkadaşlar adetime 3 gün daha var doktor negatif dedi sizce Bi umut hamile olabilirmiyim beta 5 çıktı
melikeuyanik ffcihan benim ilk hamileliğimdedw negatif çıkmıştı ama bi hafta sonra pozitifti çok nadiren olabilir ama sen çokta umutlanma derim oluruna bırak
Cemremmm Mgmg yok durdu doktor bısey demedı varsayımlarla konustu hep saglıklı ılerlemıomus hcg dıs gebelık olabılır dedı
melikeuyanik Cemremmm dualarım seninle yaz yine son durumu bende bugün 5 haftalık oldum haftaya salı çağırdı daha keseyide görmedik Gelmene gerek yok dedi yani doktor inşallah sağlıklıdır bebişlerimiz
Goknurunuz Cemremmm üzülme diycem ama diyemiyorum. Ama rabbimin vardır bi bildiği lütfen strese sokma kendini elbet zamanı vardır
BusraDevlet83 Cemremmm Sızı çok iyi anlıyorum. Üzülme diyemem. Ama hamile kalabiliyorsunuz bunu söyleyebilirim. Çalışmalara devam edin 👍🙂
melikeuyanik Cemremmm canım çok geçmiş olsun iki kere yaşadım çok üzücü bi durum hayırlısı buymuş de dua et vakti vardır daha umarım en kısa sürede tekrar hamile kalırsın 🙏🏻
Prens_annesiyim Cemremmm ben 418 birinci ikincide 2 331 idi ama tüp bebek tedavisi gördüm belki kullandığım ilaçlardan dolayı yüksek çıkmış olabilir