Kardelen9 Malesef tik yok bizde ne şancı ne nişan resmen gelmek istemiyor oğlus yeri rahat tabi kim çıkmak ister 😂
Kardelen9 seraap biz biraz hızlı alıyoruz 1 haftada 100 gram almış oğlus bide şeker cıktı ondan dolayıda hizli klo alımı oluyomuş
Sgizem 40+4 olduk biz de açılma başlamış ama sancım olmadığı için devam etmiyor açılmam. Suni sancı verip bebeği de korkutmak istemiyor doktorum bekliyoruz doğal sancıyı 🙈
Kardelen9 Helin47 Maşallah şimdiki bebisler ne yesem yarıyor şükür sağlıklı olsunda gerisi hiç önmli değil 🥰🙏
Btln Helin47 Helin47 bende gittim Cuma günü gel konusalım dedi , müthiş bi baş ağrım var bi de sancı çıktı bende ilk kez 80 civarı nst de 🙈
AryaNur Helin47 Bizimkinin gelmeye niyeti yok bugün randevumuz vardı açıklık kontrol ettiler acilma yok yumuşaklık ta yok dedi😒 17 sinde tekrar acilmayi kontrol etmek icin randevu aldik, 18 de hastaneye yatış yapicam nasil olucak ne nolucak bilmiyorum 😶