Neson SerapSereneLikAkkaya evet canm biraz zor oldu üzüldük ama tip gelişti artık operasyonla hallettiler çok şükür simdi 4 yasında.amin canım hayirlisiyla hepimiz bebislerimizi kucağımiza alalım inşallah <3 🙂
Kbr SerapSereneLikAkkaya merhaba oncelikle cok gecmis olsun bizede 30. Haftada bu teshis k9nulfu 3 gun oldu ogreneli ve endiseliyim siz ne gibi bilgiler edindiniz nerede hanhi doktora goturmeyi dusunuyorsunuz fatma figen ozgur diye biri varmis bu alanin en iyisi o diyorlar onun youtube videolarini izledim dogumdan hemen sonra cocugu gormeliyiz diyor kadin ankarada siz neler biliyorsunuz
Ahsensena Kbr merhaba bende 30 haftalık gebeyim bebeğim yüzünü hiç göstermedi dudak yarığı var dendi çift taraflı çok üzülüyorum bu usgnin yanılma payı hiç mi yok sizin bebeğiniz nasıl şimdi operasyon geçirdi mi