SerapSereneLikAkkaya TugbaLafci folik asit kullandım hala kullanıyorum 😊 Onunlada alakalı değil sanırım genetik birşey çıkacak ama sonucumuz çıkmadığı için ona da bişey diyemiyorum 😊😊
TugbaLafci SerapSereneLikAkkaya vallaha doktorumun söylediği canım bende duymuştum bol bol ıspanak ye demişti folik asit kullan demişti ama belki başka bi sebebi de olabilir
SerapUGR Gecmiş olsun. Arkadasımın bebişinde vardı dudak yarıklığı ilk ameliyatını sanırım doğduktan çok kısa sürede oldu. Şuan 9aylık 2.ameliyatını olcak. Rabbim sabrınıda şifasınıda verir inşallah.
SerapSereneLikAkkaya SerapUGR 😱 Genelde sadece dudak yarıklığında tek operasyon yeterli oluyor neden acaba 2. Ameliyata gerek duyuldu
SerapUGR SerapSereneLikAkkaya eski bi arkadasım ben fazla görüşmüyorum ama yorumlarında dudak yarıklıgı yazmıştı belki damakta vardıda yazmamıştır canım. Herkesin farklı olur zaten Rabbim şifa versin kuzulara
Aysegull SerapSereneLikAkkaya canim bende ilk 3 ayımda kullandığım bir ilaç vardı yan etki olarak dudak yarıklığı olabilir demişlerdi.suan ultrasonda falan detaylıda öyle birşey demediler bi ara baya kafaya takmıştım. Ama o zaman araştırmıştım estetikle yok gibi yapıyorlar belli bile olmuyor hiç canını sıkma
Neson SerapSereneLikAkkaya gebelikte belli değildi doğunca öğrendik detaylı ultrasondada bişiy dememislerdi
SerapSereneLikAkkaya Neson sadece dudak yarıklığı mı belliydi gebelikte yoksa ikisinden de hiç bahsedilmedi mi çok soruyorum kusura bakmayın 🙏🏻😊😊
SerapSereneLikAkkaya Aysegull evet biliyorum bende çok araştırdım şuan Bi yarıklık söz konusu ama nedeni bilinmiyor malesef doğumdan sonra Nasıl bir süreç bizi bekliyor daha çok onun için yazdım 😊😊
Neson SerapSereneLikAkkaya ikisinden de bahsedilmedi.hatta benm gebeligimde bu detaylı ultrasona girerken ablam tembih etti iyicene sor böyle bişiy var mi die dedi.çünkü onlarda bebekte hersey normal denmişti.dogdugunda ogrendik
SerapSereneLikAkkaya Neson bilmeden çok zor olmuştur Allah size de kolaylık versin teşekkür ederim 🙏🏻 umarım sende bebişini sağlıkla kucağına alırsın 😍💞🌸
Tgbabsra SerapSereneLikAkkaya canım o küçük bir operasyon Allah beterinden korusun inşAllah sağlıkla gelir
SerapSereneLikAkkaya Tgbabsra evet ufak Bi operasyonla halledilebiliyor Amin rabbim tüm bebişler sağlık sıhhat versin 🙏🏻😄🌸
Fatime SerapSereneLikAkkaya Allah yardımıcın olsun canını sıkma bu tür operasyonlar görüyorum tıp cok ilerledi şimdi inşallah kolay olur herşey güzel geçer ve cok güzel günleriniz olur 🌸💕
SerapSereneLikAkkaya Fatime evet haklısınız tıp ilerledi fakat insan böyle birşey olduğunu öğrendikten sonra ister istemez yaşayanlara danışmak istiyor çevremde hiç bu şekilde Bebek sahibi olan kimse yok rabbim şifasını verir elbet 😊😊 Allah beterinden kötüsünden korusun 🙏🏻💞
Neson SerapSereneLikAkkaya evet canm biraz zor oldu üzüldük ama tip gelişti artık operasyonla hallettiler çok şükür simdi 4 yasında.amin canım hayirlisiyla hepimiz bebislerimizi kucağımiza alalım inşallah <3 🙂