Mirosunannesiyim Trayse ben elazığda yapicm hayat hastenesinde cem beye gidiyorum şu an hayat hastenesinde yapmayı düşünüyorum
Trayse Simgeeee canım bişey daha sorcam sana normal doğumda sancı çekilen esnada ne giyiliyo hastanede önlük veriliyo mu
Trayse Simgeeee olsun sağlıkla kucağına almışsın bebişini önemli olan o bende şimdilik normal ama bakalım son anda nolur.Yok merakım normal doğumda da mı önlük veriyolar oydu