Trayse çok hızlı ilerlemiş açılma. İlk geldiğimde saat 2 gibiydi 1 cm açıklık vardı eve gönderdiler. Evde baya sancı çektim saat 6.30 gibi dayanılmaz hal aldı yine gidelim geliyo dedim. Normalde biraz nazlıyımdır öyle sandılar yine ailem. Hastaneye gelince ebe de güldü doğum sabır işidir dedi sakin sakin açıklığa bakiyodu inanmıyorum tam açıklık diye bağırdı apar topar doğuma indik. Saat 7.20 de bebeğim geldi çok şükür. Ben ıkınma işini bi türlü beceremedim çok zorladim kendimi 4 dikisim var şu an ama dayanilmayacak gibi değil. Hastaneden de ebemden de doktordan da memnun kaldım zaten beklentim insani muamele görmekti, gördüm de gayet rahat oldu her şey Allaha çok şükür. Oda tek kişilik gayet büyük rahat ama yataklar çok yüksek o da sıkıntı oluyor biraz. Banyo tuvalet vs her şey içinde. Ücret de bizim sosyal guvencemiz yok o yüzden doktor doğumuna 2.500 vericez ama normalde 1.600 doktor doğumu