Bende günde 1 buçuk paket iciyordum. 8 yıldır içiyorum asla bırakamıyorum 3 e indirdim 5 oldu bazen 10 çok istiyorum bırakmayı ama olmuyor bide gurbetteyiz eşimle tekiz. Aile arkadaş kimse yok eşim çalışıyor ben evd3 derken bırakılmiyor . Benim psikolojim ayrı duyanın uyguladığı baskı apayrı. Ne yapacagimi bilmiyorum.